Referenties
Wat zeggen anderen over spreker en adviseur Dion van der Vaart?
Spreker: 'De kunst van het verleiden'
Hij heeft duidelijk kennis van zaken
Wij hebben Dion uitgenodigd als spreker voor een inspiratiesessie over ‘De kunst van het verleiden’, bestemd voor medewerkers van de gemeente Den Haag. Tijdens zijn presentatie nam hij de zaal mee in de wereld van de neuromarketing. Herkenbare voorbeelden en concrete tips maakten dat ook de praktische toepasbaarheid duidelijk werd. Hij heeft duidelijk kennis van zaken en weet die op begrijpelijke wijze over te brengen. Ik heb ook in de voorbereiding van de sessie heel prettig met Dion samengewerkt.
Debby Dekkers
Chief Editor Intranet
Adviseur
Door (1) mijn interesse in neuromarketing en (2) mijn zoektocht naar iemand die bepaalde marketingmethodes — met een ‘neuromarketingbril’ — voor mijn horecabedrijf in de praktijk kon brengen, ben ik Dion tegen gekomen. Onze compleet nieuwe website doet nu waarvoor hij bedoeld is; namelijk: verkopen wat we aanbieden in plaats van benoemen wat we allemaal hebben. Hier heeft Dion duidelijk zijn stempel op weten te drukken en ik ben ook echt trots op wat er nu staat. Je merkt dat Dion veel ervaring en kennis van zaken heeft. Ik vind het ook leuk om te zien dat hij zich zo weet te onderscheiden in de marketingwereld.
Oetze Mulder
Directeur
Adviseur
Al langer speelde de vraag binnen PRO Bookings, (1) hoe we onze social media kanalen konden verbeteren en (2) hoe we hogere conversie op onze website konden creëren. Via De Postwagen zijn wij in contact gekomen met Dion, die ons in eerste instantie versteld liet staan over wat ons onderbewuste met ons doet. Met de kennis wat hij bij De Postwagen bewerkstelligd heeft, hebben wij Dion 1x per week bij ons op kantoor gevraagd. Vooral de denkwijze m.b.t. het overbrengen van content heeft ons de ogen doen openen. We hebben al veel stappen in de goede richting mogen zetten, met het gewenste resultaat.
Mark Mozes
Directeur
Spreker: 'Doe meer met online marketing/neuromarketing'
Dion heeft bij een meetup van Zuidhorn Onderneemt, de aanwezigen meegenomen in de wereld van de neuromarketing. Het was een inspirerend en leerzaam verhaal. Van diverse mensen heb ik gehoord dat ze daarna zijn boek hebben aangeschaft voor extra verdieping van het onderwerp. Ik heb het boek ook gelezen en vind het een goed leesbaar en bruikbaar boek met goed toepasbare tips. Ik denk dat Dion het in zich heeft om zichzelf door te ontwikkelen tot opvolger van de ongekroonde marketingkoning Martin Lindstrom.
Louwina Platteel
Beleidsondersteuner